آزمایش فاز 3 “Covaxin” در بیمارستان SUM ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld آغاز می شود

تصویر نماینده

BHUBANESWAR: آزمایش فاز 3 انسانی واکسن Covid-19 که انتظار آن زیاد است “Covaxin” از روز پنجشنبه در انستیتوی علوم پزشکی و بیمارستان SUM در اینجا آغاز شد.

“این واکسن به دو عضو تازه وارد در واحد آزمایش بالینی پیشگیری و درمانی (PTCTU) در بیمارستان ، تنها موسسه ای در ادیشا که توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) برای آزمایش انسانی واکسن انتخاب شده است ، تزریق شد” ونکاتا رائو ، محقق اصلی محاکمه انسانی Covaxin.

آزمایش این واکسن بومی که توسط Bharat Biotech و ICMR تولید شده است ، در 21 موسسه پزشکی منتخب در سراسر کشور در حال انجام است.

“این آزمایش فاز 3 ، اثر واکسن را بررسی می کند. وی افزود که “بررسی ایمنی (فاز 1) در درجه اول جنبه ایمنی آن برای استفاده انسان بدون هیچ عارضه جانبی قابل توجهی را بررسی می کند.”

در طی این آزمایش ، دو دوز به هر داوطلب با فاصله 28 روز تجویز می شود اما دوره پیگیری برای درک عوارض طولانی مدت و جانبی آن تا 12 ماه ادامه خواهد داشت.

کوواکسین یک ویروس کامل سلول غیرفعال و بدون توانایی تولید بیماری بود اما به تولید آنتی بادی علیه عفونت کمک کرد. اینها واکسنهایی هستند که از نظر زمانی آزمایش شده اند در حالیکه سایر واکسنهای تولید شده واکسنهای mRNA ، جدید برای جمعیت انسانی هستند که سیگنالی را برای تولید آنتی بادی علیه بیماری به سلول انسان ارسال می کنند. “

داوطلبان مایل به شرکت در دادگاه Covaxin می توانند به صورت آنلاین در پورتال http://ptctu.soa.ac.in ثبت نام کنند یا می توانند از طریق WhatsApp پیامی با نام ، سن ، جنسیت و محل زندگی خود به شماره 7849021450 ، منبع رسمی ارسال کنند گفت