مجله خبری بهداشت | دندان | سلامت

اخبار سلامت | اخبار پزشکی | اخبار دندان پزشکی | سلامت دندان

آینده بهداشت ، اخبار سلامت ، ET HealthWorld

1 min read

پارچه شرکتهای متصل به داده: آینده بهداشتتوسط سونیل سنان
معاون ارشد رئیس جمهور ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها ، Infosys

جهان در حال تبدیل شدن با فیزیکی ، دیجیتال و انسان است که به طور یکپارچه به عنوان یک جهان بزرگ و متصل به هم در آمیخته و داده ها را در مرکز خود قرار داده و رشد تجارت را پیش می برد و عملکرد ما را به عنوان افراد و مشاغل تغییر می دهد. داده چسب اتصال دنیای جدید است.

یک شرکت متصل به زبان بومی مربوط به گرفتن لحظه های کوچک از این حجم زیاد داده است – پردازش ، درک و ترسیم (اغلب پیش بینی) بینش در زمان واقعی. رویدادها – انسان یا ماشین آغاز شده – ستون فقرات داده ها را برای درک شخصیت کاربر ، ایجاد زمینه با رویداد و سایر رویدادهای مرتبط (غیر) و ترسیم بینش عملی برای فعل و انفعالات قدرت – اکنون و در آینده ایجاد می کند.

یک رویکرد متصل و داده محور برای انواع مختلف داده معنا و مفهوم می آورد. آنها را با نیازهای عملکردی خاص همسو می کند و فضایی هوشمندانه ایجاد می کند که می تواند پتانسیل داده ها را به حداکثر برساند.

نوآوری در مدیریت داده با Cloud
با توجه به حجم ، سرعت و چابکی مورد نیاز برای کار در زمان واقعی ، بسیاری از این داده ها به سمت ابر گرانش می شوند. این زیرساخت های لازم را برای ذخیره ، تجزیه و تحلیل ، انتشار بینش و انجام اقدامات فراهم می کند. در نتیجه ، بازار شاهد رشد فوق العاده ای از داده ها و بینش های یکپارچه است که مدل های جدید کسب و کار ، محصولات و خدمات داده محور جدید و درآمدزایی از داده ها را با روش های جدید در اقتصاد داده هدایت می کند.

مراحل تبدیل شدن به یک شرکت متصل به داده
سفر به یک شرکت متصل به داده مبتنی بر نیاز به چابکی ، چابکی و مقیاس پذیر است. رایانش ابری و زیرساخت های مجازی می توانند نقشی اساسی در اتصال داده های ناشی از بخشهای مختلف یک کسب و کار داشته باشند.

برای مثال ، بگذارید معنی آن را از دید یک شرکت مراقبت های بهداشتی درک کنیم. Cloud می تواند داده ها را از سیستم های نظارت بر سلامت ، پوشیدنی ها ، حسگرها و سایر دستگاه های پزشکی هوشمند اینترنت اشیا gather جمع آوری کرده و با سرعت پردازش کند تا بهترین اقدام بعدی را تعیین کند. یک سیستم مراقبت های بهداشتی متصل ، زمان مورد نیاز برای جمع آوری ، پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها را به طرز چشمگیری کاهش می دهد ، و اطلاعات را نزدیک به زمان واقعی در دسترس قرار می دهد ، و آنها را برای کاربران خود بسیار راحت و کارآمد می کند. هدف در اینجا می تواند بهبود تجربه بیمار یا مدیریت موثر سلامت جمعیت تحت پوشش باشد.

اولین قدم شناسایی بازیگران یا شخصیت ها است همکاری در کنار راه حل های دیجیتال و مجهز به هوش مصنوعی. در یک سازمان مراقبت های بهداشتی ، این اکوسیستم ارائه دهندگان مراقبت ، نمایندگان و بیماران فعال است. هر مجموعه ای از کاربران روی انواع مختلف سیستم ها و سیستم عامل های مجهز به هوش مصنوعی کار خواهند کرد. بنابراین ، برای ایجاد یک تجربه سازگار در بین کاربران و سیستم ها ، تمرین مراحل زیر از طریق مفاهیمی مانند کارگاه های تفکر طراحی و تجربه ضروری است:

  1. سفر تجربه را در بین همه ذینفعان (عوامل ، مدیران مزایا ، ارائه دهندگان خدمات مراقبتی ، پرداخت کنندگان ، اعضا / بیماران و اکوسیستم صنعت) در نظر بگیرید.
  2. استانداردهای داده تعامل را براساس موضوعات تعریف کنید
  3. مرزهای فعل و انفعالات را مشخص کنید ، یا برای هر عملکرد یا برای اقدامات خاص مانند رویدادها
  4. برقراری ارتباط روش تعامل (API ، pull vs push و سایر موارد)
  5. برای افزایش تجربه ، برخورد با استثناها را بیشتر از معامله قاعده مند کنید

ساخت این اکوسیستم نیاز به انبوهی از قابلیت ها ، مهندسی مقیاس بالا ، اقتصاد و انطباق محلی دارد. Cloud برای ارائه این ویژگی های جامع در مقیاس بیش از حد بزرگ ، و پاسخگویی به تمام نیازها ، بالغ شده است.

مرحله دوم یافتن یک شریک فناوری است که می تواند یک اکوسیستم انعطاف پذیر و مقیاس پذیر را برای پذیرش چندین شخص و سهامداران نوآور در زمینه آسان سازی تبادل داده فراهم کند. شریک فناوری باید از نظر سیستم عامل و منطقه شناخته شود. به طور خلاصه ، باید بتواند تمام زیرساخت های مورد نیاز برای به اشتراک گذاری داده ها و برقراری ارتباط را فراهم کند.

سومین و احتمالاً مهمترین مرحله در سفر ، دسته بندی کلیه اطلاعات است و بر اساس اینکه چه کسی به اطلاعات و مدت زمان طولانی مانند کوتاه مدت ، میان مدت یا بلند مدت ، داده های کوچکتری ایجاد می کند. همچنین ایجاد یادگیری در این اکوسیستم متصل بسیار مهم است.

چهارمین و آخرین مرحله اندازه گیری و بهبود ارزش این قابلیت ها است در اکوسیستم از صرفه جویی در بیمار جلوگیری می کند تا از بروز هرگونه حادثه سلامتی جلوگیری کند.

در حالی که ما این چهار مرحله را برای تبدیل به یک شرکت داده متصل توصیه می کنیم ، اما انجام مراحل تکراری کوچک برای آوردن این ویژگی به هر عملکرد کسب و کار ضروری است. توصیه می شود که به عنوان گام اولیه داده های IoT ، ERP ، CRM و اطلاعات جمعیتی را پوشش دهید. پس از بنیان گذاری ، می توان دامنه را برای انطباق ، امور مالی و سایر زمینه های اصلی استراتژیک گسترش داد.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده فقط از نویسنده است و ETHealthworld.com لزوماً عضو آن نیست. ETHealthworld.com هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات وارده به شخص یا سازمان به طور مستقیم یا غیر مستقیم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *