اسرائیل آزمایشات انسانی بر روی واکسن Covid-19 ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld را آغاز می کند

اسرائیل آزمایشات انسانی بر روی واکسن Covid-19 را آغاز می کنداورشلیم: مراکز پزشکی Hadassah و Sheba گفتند: اسرائیل آزمایشات انسانی واکسن Covid-19 را آغاز کرد.

خبرگزاری شینهوا روز یکشنبه گزارش داد ، در بیمارستان شبا ، واقع در مرکز اسرائیل ، یک رمان واکسن “BriLife” که توسط انستیتوی تحقیقات بیولوژیکی اسرائیل (IIBR) ایجاد شده بود ، به یک دانشجوی 26 ساله بازرگانی تزریق شد.

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل ، که روز یکشنبه از بیمارستان شبا بازدید کرد ، گفت که “خروج واقعی از بحران ویروس کرونا در تولید واکسن است. بنابراین ، این یک روز بسیار مهم است ، که باعث دلگرمی می شود.”

در همان زمان ، یک داوطلب 34 ساله دیگر در بیمارستان Hadassah در اورشلیم واکسینه شد.

در این ماه ، حدود 80 داوطلب دیگر در این دو بیمارستان واکسینه می شوند که نیمی از آنها واکسن و بقیه واکسن دارونما دریافت می کنند.

سپس ، طی یک دوره سه هفته ، محققان آزمایش می کنند که آیا داوطلبان آنتی بادی های تولید شده را واکسینه می کنند یا خیر.

مرحله دوم ، برنامه ریزی شده برای دسامبر ، شامل آزمایشات ایمنی است که بر روی 960 داوطلب انجام می شود.

در مرحله سوم و نهایی ، در حدود شش ماه ، اثر بخشی واکسن با مشارکت حداکثر 30000 داوطلب آزمایش می شود.

IIBR ، یک مituteسسه دولتی تاسیس شده در سال 1952 و واقع در مرکز شهر نس صهیونا ، با تحقیقات کاربردی در زمینه های زیست شناسی ، میکروب شناسی ، شیمی پزشکی ، علوم طبیعی و علوم محیطی سروکار دارد.