الی لیلی مجوز انجام آزمایشات بالینی فاز 3 برای درمان Covid ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld را دریافت می کند

محققان روسی ادعا کرده اند که موفقیت در مرحله اول آزمایشات بالینی است ، که برای آزمایش ایمنی واکسن تولید شده انجام می شود.

الی لیلی ، غول داروسازی از مجری تنظیم کننده داروی هند مجوز انجام آزمایشات فاز III را بر روی داروی آرتریت روماتوئید ، باریسیتینیب برای درمان Covid-19 دریافت کرده است.

کمیته متخصص موضوع (SEC) که به مقام تنظیم کننده دارو در مورد داروهای جدید توصیه می کند ، واکسنهای Covid در جلسه ای که در 4 نوامبر برگزار شد ، اجازه این کار را به این شرکت دادند.

این شرکت پروتکل آزمایش بالینی Phase-III را در برابر کمیته ارائه داد.

در صورتجلسه جلسه ، کمیته توصیه می کند که مجوز انجام آزمایش بالینی فاز -3 را با توجه به شرایطی که جزئیات استفاده از داروهای کورتیکواستروئیدها باید روشن شود ، اعطا کند.

این کمیته خطر را در مقابل منافع بیماران بررسی کرد و اظهار داشت که “مشخصات ایمنی داروی مورد مطالعه از مطالعات بالینی و بالینی انجام آزمایش را توجیه می کند.

این کارآزمایی ها اثر باریسیتینیب 4 میلی گرم یک بار در روز (QD) در مقایسه با دارونما را بر پیشرفت بیماری در بیماران مبتلا به عفونت COVID- 19 ارزیابی می کند.

مهارکننده خوراکی JAK1 / JAK2 ، باریسیتینیب ، در 70 کشور برای درمان بزرگسالان مبتلا به آرتریت روماتوئید متوسط ​​تا شدید فعال (RA) نشان داده شده است. لیلی این دارو را از اینسیت مجوز گرفت.

مهار JAK1 و JAK2 انتظار می رود طوفان سیتوکین مربوط به عوارض Covid-19 را کاهش دهد. این دارو ممکن است پروتئین های سلول میزبان را که در تولید مثل ویروس نقش دارند مسدود کند و توانایی سلول های آلوده در تولید ویروس بیشتر را کاهش دهد.