انگلستان در حال آماده سازی برای طرح واکسیناسیون است که توسط جهان ، Health News ، ET HealthWorld مشاهده می شود

انگلستان برای برنامه واکسیناسیون که دنیا مشاهده می کند آماده می شودلندن: بررسی های نهایی روز یکشنبه در مورد واکسن کرونا ویروس که توسط داروساز آمریکایی Pfizer و BioNTech آلمان تولید شده بود قبل از انتشار آن به بیمارستان های سراسر انگلیس در ظروف فوق العاده سرد انجام می شد. انتظار می رود حدود 800000 دوز واکسن برای شروع برنامه ایمن سازی از روز سه شنبه آماده شود ، که بزرگترین بزرگترین کشور برای همیشه خواهد بود و در سراسر جهان تحت مراقبت است. وزیر بهداشت انگلیس مت هانكوك روز سه شنبه را “V-Day” لقب داده است و این نقشی برای پیروزی در جنگ جهانی دوم است. پروفسور استفان پوییس ، مدیر ملی پزشکی NHS انگلستان ، گفت: “با وجود پیچیدگی های عظیم ، بیمارستان ها مرحله اول بزرگترین مقیاس واکسیناسیون در تاریخ کشور ما را آغاز می کنند. “اولین بخش واکسن برای آمادگی در بیمارستان تا روز دوشنبه فرود خواهد آمد.”

هفته گذشته انگلستان اولین کشوری بود که واکسن Pfizer-BioNtech را برای استفاده اضطراری مجاز اعلام کرد. در آزمایشات نشان داده شد که واکسن حدود 95٪ اثر دارد. واکسیناسیون از روز سه شنبه در حدود 50 مرکز درمانی در انگلیس انجام می شود. اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی نیز واکسیناسیون خود را در همان روز آغاز می کنند. دولت ها و آژانس های بهداشتی در سراسر دنیا برنامه واکسیناسیون انگلیس را که ماه ها به طول می انجامد ، رصد می کنند تا موفقیت ها و شکست های آن را یادداشت کنند و برنامه های خود را متناسب با آن تنظیم کنند. ایالات متحده امیدوار است که واکسیناسیون را در اواخر ماه جاری آغاز کند.

هیجان در انگلیس که بیش از 61000 نفر در اروپا به دلیل ویروس بیشترین آمار را دارد ، قابل لمس بود.

بیمارانی که 80 سال به بالا دارند و قبلاً به صورت سرپایی در بیمارستان ها مراجعه می کنند و پس از بستری در بیمارستان مرخص می شوند ، از جمله اولین کسانی هستند که مچ پا را دریافت می کنند. بیمارستان ها همچنین شروع به دعوت بیش از 80 سالگی برای انجام واکسن می کنند و با خانه های سالمندان کار می کنند تا کارمندان خود را در کلینیک های واکسیناسیون رزرو کنند. قرار ملاقات های گرفته نشده به آن دسته از کارمندان بهداشتی که بیشترین خطر ابتلا به Covid-19 را دارند ، ارائه می شود. هر کسی که واکسینه شود ، 21 روز بعد به یک تقویت کننده تقویت کننده نیاز دارد. انگلیس 40 میلیون دوز واکسن Pfizer را تأمین کرده است که می تواند 20 میلیون نفر را تحت پوشش قرار دهد.