اولین کاندید واکسن در هند ، آزمایشات فاز 3 Covaxin آغاز می شود ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld

آزمایشات مرحله 3 Covaxin ، اولین نامزد واکسن در هند ، آغاز می شودحیدرآباد ، سازنده واکسن Nov Bharat Biotech روز دوشنبه اعلام کرد که آزمایشات فاز 3 Covaxin ، اولین واکسن بومی هند برای Covid-19 را آغاز کرده است.

آزمایشات فاز 3 ، که شامل 26000 داوطلب در سراسر هند است ، با مشارکت شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) انجام می شود.

این شرکت مستقر در حیدرآباد گفت ، این اولین مطالعه کارآیی فاز 3 هند برای واکسن Covid-19 است و بزرگترین آزمایش کارآیی فاز 3 است که تاکنون در هند انجام شده است.

داوطلبان آزمایشی دو تزریق عضلانی با فاصله تقریبی 28 روز دریافت می کنند. شرکت کنندگان به طور تصادفی برای دریافت کوواکسین یا دارونما تعیین می شوند. دادرسی کورکورانه است ، به گونه ای که محققان ، شرکت کنندگان و شرکت از اینکه چه کسی به کدام گروه منصوب شده است ، آگاهی نخواهند داشت.

این آزمایشات در 22 موسسه در هند از جمله موسسه علوم پزشکی All India (AIIMS) ، بیمارستان Guru Tegh Bahadur (هر دو دهلی نو) ، دانشگاه مسلمان Aligarh ، کالج پزشکی Grant دولت و گروه بیمارستان های Sir JJ انجام می شود. بیمارستان عمومی و کالج پزشکی شهرداری لوکمانیا تیلاک (بیمارستان سیون) (هر سه بمبئی) ، م ICسسه ملی بیماری های وبا و روده در ICMR ، کلکته ، اداره بهداشت عمومی و پزشکی پیشگیری ، بیمارستان چنای و کینگ جورج ، ویزاگ.

داوطلبان شرکت کننده ، که در آزمایشات فاز 3 تحت واکسیناسیون قرار می گیرند ، برای تشخیص وقوع Covid-19 کنترل می شوند.

کوواکسین در مورد 1000 نفر در آزمایشات بالینی فاز 1 و فاز 2 مورد ارزیابی قرار گرفته است ، با داده های امیدوار کننده ایمنی و ایمنی. داوطلبانی که می خواهند در این آزمایش شرکت کنند باید بزرگسالان بالای 18 سال باشند.

Covaxin توسط Bharat Biotech در همکاری با ICMR – موسسه ملی ویروس شناسی (NIV) ساخته شده است. این واکسن بومی و غیرفعال در مرکز مهار زیستی BSL-3 (سطح ایمنی زیستی 3) Bharat Biotech تولید و تولید می شود.

کوواکسین یک واکسن کاملاً خالص و غیرفعال است که در یک پلتفرم تولید سلول های vero تولید می شود و دارای سابقه ایمنی عالی بیش از 300 میلیون دوز عرضه شده است.

“توسعه و ارزیابی بالینی کوواکسین یک نقطه عطف مهم برای واکسینولوژی در هند ، برای یک واکسن جدید است. برای شرکت های هندی مهم است که واکسن های بومی را تولید کنند ، به ویژه در هنگام شیوع همه گیر. و معرفی ، “سوچیطرا الا ، مدیر عامل مشترک بهارات بیوتکنک ، گفت.

– ایرانیان

ms / به عنوان مثال