اولین کلینیک بعد از Covid در غازی آباد که از امروز آغاز می شود ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld

اولین کلینیک بعد از Covid در قاضی آباد که از امروز آغاز می شودقاضی آباد: اولین کلینیک بعد از Covid در بیمارستان MMG District از روز چهارشنبه فعال می شود. یک مقام گفت: “دکتر علاوه بر معالجه علائم افراد ، در مورد یوگا و رژیم غذایی که باید رعایت شود نیز اطلاعاتی را ارائه می دهد.”

چنین کلینیک هایی قبلاً در مناطق مجاور نویدا و دهلی فعالیت داشته اند.

مقامات گفتند که یک متخصص قلب برای معالجه بیماران در کلینیک که در اتاق شماره 33 بیمارستان مستقر شده است ، منصوب می شود. “تمرکز بر روی آموزش تکنیک های افزایش ظرفیت ریه آنها خواهد بود. پوسترها و بنرها در محل بیمارستان نصب می شوند تا مردم در مورد کلینیک آگاه شوند. “

به بیماران توصیه می شود در روز پانزدهم درمان ، آزمایش های تشخیصی پیگیری مانند پرتوی ایکس و آزمایش خون را انجام دهند تا عوارض بعدی رد شود. در صورت نیاز داروهایی مانند قرص آهن و کلسیم ارائه می شود.

برای جستجوی درمان ، بیماران باید گزارش های مثبت و منفی Covid خود را نشان دهند.

یک مقام ارشد بهداشت گفت: “این کلینیک منحصراً کسانی را که از ویروس کرونا ویروس بهبود یافته اند اما هنوز از مشکلات سلامتی مانند ذات الریه ، بدن درد ، دشواری در تنفس ، سردرد مداوم ، عصبی بودن ، اسیدیته و یبوست رنج می برند ، درمان خواهد کرد. چنین موارد بهداشتی اغلب حتی پس از آزمایش منفی فرد از نظر عفونت ، برای چندین روز ادامه دارد. “

جدا از این ، کلینیک پس از کوید نیز در CHC های مستقر در Dasna ، Loni ، Modinagar و Muradnagar ایجاد خواهد شد.

روی هم رفته ، 15932 بیمار کوید تا روز دوشنبه در غازی آباد مرخص شده اند. در حالی که ، 1،198 بیمار در حال حاضر در بیمارستان های مختلف تحت معالجه هستند یا در سراسر منطقه در منزوی خانه هستند.