ایالت از پزشکان و پرستاران می خواهد برای اولین دور عکسبرداری ، واکسیناسیون کنند ، Health News ، ET HealthWorld

پونا: ایالت پزشکان و پرستاران را ترغیب می کند که برای دور اول عکسبرداری پونا: مقامات بهداشت ایالتی اکنون شناسایی “واکسیناتورها” را در بخشهای دولتی و خصوصی آغاز کرده اند تا از بین بردن برنامه های ایمن سازی معمول در طی واکسن Covid در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی مقدم جلوگیری کند.

از پزشکان و پرسنل پیراپزشکی که در بخش خصوصی کار می کنند نیز خواسته شده است که داوطلبانه به عنوان واکسیناتور برنامه های تلقیح را انجام دهند.

در حال حاضر یک تمرین گسترده برای جمع آوری تعداد کل کارکنان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان های دولتی و خصوصی و خانه های سالمندان در حال انجام است. Covid-19 ‘سیستم مدیریت واکسن ذینفع’ نیز ایجاد شده است ، با واحدهای مراقبت های بهداشتی دولتی و خصوصی خواسته شده است که مشخصات کارمندانی را که از اولین افرادی هستند که واکسن ضد ویروس کرونا جدید دریافت می کنند ، ارائه دهند.

دلیپ پاتیل ، افسر واکسیناسیون دولتی ، گفت: “ما از پزشکان خصوصی و پیراپزشکان ، از جمله پرستاران ماهر درخواست کرده ایم که داوطلب واکسیناسیون برای تزریق واکسن Covid-19 شوند. این اقدام بخشی از برنامه آمادگی ما برای واکسیناسیون روان کارکنان بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی است که در لیست اولویت واکسیناسیون Covid قرار دارند. ” وقتی پاتیل در مورد تعداد تخمینی کارکنان بهداشتی که در این ایالت واکسینه می شوند ، س askedال شد ، گفت: “ذکر دقیق تعداد کارکنان بهداشتی در ایالت که تمایل به واکسیناسیون نشان داده اند دشوار است. این یک فعالیت داوطلبانه است. داده ها در حال جمع آوری است و تا پایان دسامبر آماده خواهد شد. ” اعضای انجمن پزشکی هند (IMA) گفتند که آنها از قبل تصمیم گرفته اند که داوطلب واکسیناسیون شوند.

“در مجموع 46،000 عضو IMA در ماهاراشترا وجود دارد. همه آنها به اتفاق آرا تصمیم گرفته اند كه به عنوان داوطلب واكسیناسیون عمل كنند. ”گفت: جراح چشم سانجی پاتیل ، نایب رئیس بخش ایالتی انجمن.

پاتیل ، که همچنین رئیس هیئت مدیره بیمارستان IMA هند (شعبه پونا) – یک انجمن بیمارستان های کوچک و متوسط ​​در شهر است – گفت که کادر پزشکی با اکثر بیمارستان های خصوصی گفته اند که مایل به کار در زمینه واکسیناسیون در طول تلقیح انبوه در بین کارکنان مراقبت های بهداشتی.

پاتیل گفت: “در مجموع 200 بیمارستان كوچك و متوسط ​​در پونا وجود دارد كه تمایل كارگران واجد شرایط خود را برای كار به عنوان واكسن ساز به بخش بهداشت شركت شهرداری پونه اعلام كرده اند.”

واکسیناسیون موفق در بین کارگران خط مقدم حیاتی خواهد بود. مطالعات نشان داده است که حتی در شرایط پیشرفته مراقبت های بهداشتی ، آزمایشگران آزمایش پزشکی تقریباً 12 برابر بیشتر از افراد عادی آزمایش مثبت دارند.