بدن پزشکان برای تهیه لیستی از پزشکان برای واکسن Covid ، Health News ، ET HealthWorld

بدن پزشکان برای تهیه لیست پزشکان واکسن Covidبمبئی: اداره بهداشت عمومی ایالت از شورای پزشکی ماهاراشترا (MMC) خواسته است تا با تمام پزشکان ثبت نام شده در زمینه آلوپاتی در تماس باشد تا اطلاعات خود را برای پایگاه داده واکسن Covid که اکنون آماده شده است ، ثبت کند. این تمرین بخشی از روند بزرگتر جمع آوری اسامی همه کارکنان مراقبت های بهداشتی است – پرستاران ، پسران بخش ، کارمندان کلاس IV ، که به عنوان متخصص پزشکی در ماهاراشترا کار می کنند.

دکتر ShivKumar Utture ، رئیس MMC ، گفت که اطلاعات با تمام اعضای ثبت نام شده ای که انتظار می رود جزئیات را پر کنند و به مقامات محلی بهداشت ارائه دهند ، به اشتراک گذاشته شده است. وی افزود: “ما قبلاً خبرها را منتشر كرده و به پزشكان گفته ایم كه اسامی همه كاركنان بهداشت را در یك مسسه ثبت كنند. گرچه اجباری نیست ، اما ما همه را تشویق می کنیم که جزئیات را پر کنند. ” MMC تقریباً 1.5 پزشك ثبت شده دارد. دولت افسران گره ای در هر منطقه ایجاد کرده است که لیستی تلفیقی از اسامی را به ایالت ارسال می کنند. دولت به نوبه خود آن را با مركزی كه احتمالاً دوزهای واكسن را تهیه و توزیع می كند ، به اشتراک می گذارد.

دکتر اوچتور گفت که اخبار مثبت حاصل از آزمایشات واکسن و موج سومی که دهلی با آن روبرو شده بسیاری از افراد را مجاب به واکسیناسیون کرده است.

یک پزشک ارشد دیگر گفت که آزمایشات واکسن در بیمارستان های KEM و Nair مستقر در شهر در حال انجام است و هیچ گونه زمزمه واکسن به شدت ناامن نبوده است.