بیمارستان بنگالورو فاز سوم آزمایشات کوواکسین ، اخبار سلامت ، ET HealthWorld را آغاز کرد

بیمارستان بنگالورو مرحله سوم آزمایشات کوواکسین را آغاز می کندBENGALURU: وزیر ارشد BS Yediyurappa مرحله سوم و مهم آزمایشات Covaxin ، کاندید واکسن Covid-19 را که توسط Bharat Biotech مستقر در حیدرآباد توسعه داده شد ، طی یک مراسم مجازی در روز چهارشنبه آغاز کرد.

دو مرحله اول آزمایشات انسانی ، علاوه بر چندین مکان دیگر در سراسر کشور ، در Belagavi و Mysuru نیز آزمایش شد ، با موفقیت به پایان رسید. مرحله نهایی که در 25 مکان در 12 ایالت انجام خواهد شد ، انتظار می رود طی دو ماه آینده به پایان برسد.

وزیر بهداشت و درمان پزشکی کی سوداکار بلافاصله پس از راه اندازی در م Instituteسسه علوم و تحقیقات پزشکی Vydehi در بنگالورو گفت: “آزمایشات کوواکسین در حال موفقیت است و کارناتاکا کاملاً آماده توزیع آن در بین مردم است.”

کی راوی بابو ، یک مقام در ویدهی ، گفت که شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) به بیمارستان اجازه داده است مرحله سوم آزمایش را انجام دهد و بیمارستان در کلینتراک بین المللی طناب کشی کرده است ، که حدود 1500-1800 داوطلب را درگیر خواهد کرد.

واکسن در دو نوبت ، اولین بار در روز چهارشنبه ، به داوطلبان داده می شود. دوز دوم در 30 دسامبر تجویز می شود. “

اگرچه داوطلبان نیازی به بستری در بیمارستان ندارند ، اما بابا گفت که آنها از طریق تماس تلفنی / تصویری برای بازخورد و به روزرسانی تحت نظارت قرار می گیرند “داوطلبان ترکیبی از مردان و زنان بالای 18 سال خواهند بود. از آنجا که کاندید واکسن پیشگیرانه و درمانی است ، به کسانی که تست منفی دارند داده می شود. همه واکسیناسیون ها می توانند عوارض جانبی داشته باشند ، اما کارشناسان داوطلبان را به طور مداوم کنترل می کنند. “

سوداکار اطمینان داشت که یکی از چندین واکسنی که در سراسر جهان آزمایش می شود ، در چند ماه آینده آماده استفاده خواهد بود و ادعا کرد که این کشور با 29451 مرکز توزیع و 10،008 کارمند آموزش دیده ، علاوه بر 2885 مرکز سردخانه آماده است.

وی گفت: مراکز منطقه ای در بنگالورو ، شیواموگا و بالاری در حال راه اندازی هستند. کارگران بهداشتی اولین کسانی هستند که واکسینه می شوند ، و پس از آنها جنگجویان خط مقدم و سپس افراد بالای 50 سال و افراد مبتلا به بیماری های همبسته واکسینه می شوند.