مجله خبری بهداشت | دندان | سلامت

اخبار سلامت | اخبار پزشکی | اخبار دندان پزشکی | سلامت دندان

بیماری همه گیر فروش 1 کورور جلد بهداشتی ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld را تحت فشار قرار می دهد

1 min read

فروش همه گیر پوشش های بهداشتی 1 کرور را تحت فشار قرار می دهدبنگالورو: بیمه ها با انحراف در قیمت گذاری خود به نفع سیاست های با ارزش بالا ، بیمه درمانی را برای مشتریان گران می کنند. یک پوشش بیمه درمانی 1 کروری با هزینه ای کمتر از 18000 روپیه برای یک جوان 30 ساله در دسترس است. در نتیجه ، یک سوم کل حق بیمه های درمانی اکنون از طریق فروش بیمه نامه های با ارزش بالا تأمین می شود.

“تجربه ادعاهای زیادی از بخش 1-25 روپیه وجود دارد. بنابراین نرخ های حق بیمه در آنجا 50-100٪ افزایش یافت. و از آنجا که بخش 25 لك-كراور 25 روپیه نسبتاً جدید است ، نرخ حق بیمه كم است – یك سود غیرمستقیم از یارانه متقابل ، “گفت Biresh Giri ، منتخب و مدیر CRO ، بیمه Acko.

بیمه ها می گویند مفهوم بیمه های 1 کرور روپیه ای ابتدا با صنعت بیمه عمر آغاز شده است و این یک روند جدید ناشی از همه گیری برای صنعت بیمه سلامت است. تقریباً ، یک خانواده سه نفره – یک زن و شوهر و یک کودک – باید 25000 تا 35000 روپیه برای مبلغی بیمه شده از 25 کرون – 1 کرور بپردازند ، و یک فرد ممکن است سالانه 18000 روپیه پرداخت کند. یک واقعیت بیمه گرها با تبلیغات اینگونه ضبط می کنند: “اگر 500-700 روپیه برای قبض موبایل خود می پردازید ، چرا همین یک سیاست بهداشتی را ارائه نمی دهید؟”

فروش همه گیر پوشش های بهداشتی 1 کرور را تحت فشار قرار می دهد

حق بیمه بیمه های با مبلغ بالا در برخی از گروه های سنی فقط 10-15٪ بیشتر از براکت 1-25 تومانی است که آنها را مقرون به صرفه و جذاب می کند. تقاضای فزاینده منجر به معرفی بیشتر این محصولات و فروش جدید یا مهاجرت به چنین سیاست هایی شده است.

بیمه ها می گویند این بخش اکنون بالاترین منطقه رشد آن است. به عنوان مثال ، در ICICI لومبارد ، بیمه گر 10 تا 15 درصد رشد در بخش 25 لاک پشت و بیش از 50 درصد رشد در بخش 25 تا 50 لاک شاهد بوده است. “رشد 25 لور-کرور Rs به مراتب بیشتر از بخش 1-25 لک است. همچنین بسیاری از افراد در بخشهای 1-2 تا 15 میلیون تومانی برای تمدید به پرانتزهای بالاتر مهاجرت می کنند. “

باترا اضافه کرد: “ما شاهد دو نوع مشتری هستیم – افراد با ارزش خالص بالا (HNI) که خواهان پوشش فردی هستند و متخصصانی که حقوق بگیرند و خواهان سیاست های فوق العاده عالی هستند که متغیرهای خانوادگی هستند.”

بازار بیمه بیمه گفت که از تشکیل کمتر از 1٪ از فروش در سال 2019 ، این گروه اکنون 35٪ از فروش را تشکیل می دهد (از نوامبر 2020). “ما متوجه شده ایم که گروه سنی 30-40 بیشترین سهم را در خرید بیمه نامه های با مبلغ بالا ، یعنی 52٪ از کل مشتریان دارد. از این تعداد ، تنها 13٪ دارای بیماری های قبلی و 87٪ بدون بیماری قبلی هستند. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *