مجله خبری بهداشت | دندان | سلامت

اخبار سلامت | اخبار پزشکی | اخبار دندان پزشکی | سلامت دندان

رون امرسون ، سرب بهداشت جهانی ، بزرگنمایی ، اخبار سلامت ، ET HealthWorld

1 min read

Telehealth همچنان نقش مهمی در نتایج بیماران در جهان Covid-19 بازی خواهد کرد: رون امرسون ، سرب جهانی بهداشت ، بزرگنمایی شهید اختر ، سردبیر ETHealthworld ، با آنها صحبت کرد رون امرسون، Global Healthcare Lead ، Zoom ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر و رشد سلامت از راه دور در طی همه گیری و وعده هایی که برای آینده می دهد.

فناوری در طول همه گیری چگونه بر صنعت بهداشت و درمان تأثیر گذاشته است؟

بیماری همه گیر صنعت مراقبت های بهداشتی را کاملاً متحول کرده تا بتواند از بیماران پذیرایی کند و تله سلامت افزایش یافته و در طی همه گیری Covid-19 نقش های مهمی را ایفا می کند. Telehealth دهه هاست که وجود دارد ، اما تصویب مستقیم مصرف کنندگان تا همین اواخر نتیجه نگرفت. وقتی بیشتر مردم بیمار می شدند ، به جای ورود به سیستم برای ویزیت ویدئویی ، به مطب دکتر مراجعه می کردند – این دقیقاً به همین شکل بود.

وقتی همه گیر شد همه تغییر کرد. امکانات پزشکی و روشهای خصوصی برای کاهش قرار گرفتن در معرض بیماران در معرض ویروس Covid-19 که ویزیتهای حضوری را بشدت محدود می کند ، کار می کند و هیچ کس نمی داند چه زمانی امکان بازگشایی آنها وجود دارد. در پاسخ ، telehealth به نقطه عطفی برای مراقبت های مجازی تبدیل شد. سیستم های بهداشتی به سرعت راه حل های جدید telehealth را گسترش داده و یا برنامه های موجود را برای اطمینان از تداوم مراقبت از بیماران خود گسترش دادند.

Telehealth در طی بیماری همه گیر برای تأمین مراقبت های اولیه و فوری برای بیماری های شایع مانند سرماخوردگی و گوش درد بدون قرار دادن بیماران در معرض ویروس کرونا ، انجام قرار ملاقات های بهداشت روان ، ترمیم بیماران با علائم Covid-19 از خانه ، نظارت از راه دور بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند قلب ضروری شده است. بیماری یا دیابت ، پشتیبانی از تغییر سبک زندگی سالم ، مانند مدیریت وزن یا پایبندی به دارو.

با توجه به اینکه اکنون ارائه دهندگان از زمان ابتلا به بیماری همه گیر 50 تا 175 برابر بیشتر از طریق telehealth بیمار می بینند ، بسیاری از افراد در صنعت بهداشت معتقدند که Telehealth در طی شش ماه بیش از دهه گذشته پیشرفت کرده است. ویزیت های مجازی در کاهش عدم نمایش و لغو قرار ملاقات ها که سالانه میلیاردها دلار برای صنعت هزینه دارد ، نقش داشته است و تقریباً 75٪ از بیماران از راه دور سلامت رضایت بالایی از تجربه خود داشتند.

چگونه مطمئن می شوید که محصول شما یک سرویس ایمن و یکپارچه به صنعت بهداشت و درمان ارائه می دهد؟
ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی برای دستیابی به استانداردهای HIPAA باید به فناوری مورد استفاده خود اعتماد کنند. در ضمن ارائه خدمات به مشتریان مراقبت های بهداشتی ، بستر بزرگنمایی و زوم تلفن امکان انطباق HIPAA و SOC-2 را برای نهادهای تحت پوشش فراهم می کند. زوم وظیفه اجرای پادمان های اجرایی ، فنی و فیزیکی برای جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز یا افشای اطلاعات بهداشتی محافظت شده (PHI) در محیط زوم را دارد. در اینجا فقط چند محافظتی است که Zoom برای ایمن سازی اطلاعات بهداشت شخصی (PHI) دنبال می کند:

  • داده های در حال حرکت در لایه برنامه با استفاده از Advanced Encryption Standard (AES) رمزگذاری می شوند
  • هنگامی که فعال شود ، رمزگذاری پیشرفته گپ زوم امکان برقراری ارتباط ایمن را فراهم می کند که فقط گیرنده مورد نظر می تواند پیام ایمن را بخواند
  • سایر ویژگی ها به شما امکان می دهند با ورود فردی یا گروهی ، اتاق های انتظار ، رمزهای عبور جلسه مورد نیاز و عملکرد اتاق قفل شده ، پذیرش شرکت کنندگان در جلسه را کنترل کنید.

وقتی می گویید همکاری سریعتر ، ایمن و در زمان واقعی برای مراقبت از بیمار ، برای بخش مراقبت های بهداشتی چه معنایی دارد؟

Covid-19 با محدود کردن شدید توانایی ملاقات حضوری با بیماران ، چالش های منحصر به فردی را برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و بیمارانی ارائه داده است که به خدمات آنها نیاز دارند. با افزایش موارد ویروس کرونا ، بیمارستان ها و مراکز درمانی از telehealth برای مراقبت های بیماران بستری به عنوان راهی برای اولویت بندی ایمنی و رفاه بیماران و کادر پزشکی استفاده کردند. این امر به آنها کمک کرد تا با موارد متعددی کنار بیایند زیرا گردآوری مجازی تعداد کارگران خط مقدم ورودی به اتاق بیمار را کاهش می دهد و اجازه می دهد پزشکان از راهرو بیماران را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه ببینند و آنها را معالجه کنند: بیمارستان ها می توانند از سراسر جهان متخصصانی را برای مشاوره مراقبت از بیمار اعضای خانواده می توانند با مراقبت از بیمار درگیر شوند ، س askال کنند و با ارائه دهندگان ارتباط برقرار کنند. در سخت ترین شرایط ، از جمله مراقبت در پایان زندگی ، ارتباطات ویدئویی به اعضای خانواده این توانایی را می داد که وقت گرانبهایی را در کنار عزیزانشان در بیمارستان بگذرانند.

تقاضا برای سلامتی از راه دور – و نیاز به اطمینان هنگام کار با داده های حاوی PHI – در حال افزایش است. بنابراین ارائه دهندگان و سازمان های مراقبت های بهداشتی داشتن ابزاری را که برای ادامه ارتباط و سازگاری لازم دارند ، هم اکنون و هم در آینده مهم است. پیشرفت های سیستم عامل ما بخشی از تعهد ما برای امکان ارائه مراقبت های مجازی ، نوآوری پزشکی ، همکاری ، آموزش و تحقیقات است ، زیرا برنامه های کاربردی و استفاده از مراقبت های بهداشتی منحصر به فرد همچنان در حال تکامل هستند.

دسترسی به خدمات بهداشتی در سطح 2 و 3 شهرها یک مسئله مهم است. آیا شما قادر به غلبه بر آن هستید؟

Telehealth با دستیابی به جمعیتی که مدتهاست از نظر حقوقی کم بوده و یا با دسترسی به مراقبت دست و پنجه نرم می کنند ، به تقویت سیستم های بهداشت عمومی و بهبود عدالت در سلامت کمک کرده است. افرادی که در مناطق روستایی زندگی می کنند ، بیمارانی که از حمل و نقل مطمئن و توانایی خارج شدن از کار خود برخوردار نیستند ، و افرادی که شرایط پزشکی دارند و بیرون رفتن از خانه را دشوار می کنند اکنون می توانند مراقبت کنند که چه وقت برای آنها راحت تر است.

علاوه بر امکان ارائه مراقبت با کیفیت به افراد در سطح 2 و 3 شهرها ، telehealth فضای رقابتی برای مراقبت های بهداشتی خصوصی را تغییر داده و به ارائه دهندگان فرصت ارائه مراقبت مناسب و مقرون به صرفه برای تعداد بیشتری از بیماران می دهد. این جریان درآمد جدیدی را برای سازمان های بهداشتی درمانی خصوصی فراهم می کند ، به آنها امکان می دهد تا پس انداز کنند ، کمبود منابع را برطرف کنند و یک رقابت رقابتی در بازارهای بهداشتی که به طور فزاینده ای توسط مشتری مصرف می شود ، حفظ کنند.

فکر می کنید این روند مشاوره از راه دور بهداشت در جهان پس از Covid ادامه یابد؟

ما نمی دانیم همه گیر Covid-19 چه زمانی به پایان می رسد ، یا جهان پس از آن چگونه خواهد بود. بیماران و ارائه دهندگان خدمات درمانی هم اکنون با سلامتی از راه دور آشنا و راحت ترند ، بنابراین تصور اینکه از آنها بخواهید به همان روال گذشته برگردند دشوار است. تقاضا برای telehealth تنها در جهان پس از Covid-19 رشد می کند و مصرف telehealth توسط مصرف کننده بیش از 3 برابر شده است و از 11٪ در 2019 به 46٪ از آوریل 2020 رسیده است ، و فراست و سالیوان پیش بینی می کنند که بازار telehealth شاهد یک نرخ رشد هفت برابری تا سال 2025. اگر برنامه telehealth خود را در پاسخ به Covid-19 به کار گرفتید ، زمان آن فرا رسیده است که رویکرد خود را از ارتجاع به استراتژیک تغییر دهید. ساخت یک برنامه رقابتی از قابلیت ها و پیشنهادات telehealth را که توسط یک پلت فرم دیجیتال قوی امکان پذیر است ، برای دسترسی بیشتر بیماران ادامه دهید

Telehealth همچنان در مدل مراقبت ترکیبی نقش مهمی ایفا می کند که بر درمان بیماران از کجا و چگونه ترجیح می دهند – در خانه ، در حال حرکت یا شخصاً. با این تغییر ، صنعت باعث کاهش هزینه ها ، اتلاف منابع کمتر ، افزایش دسترسی به مراقبت و بهبود نتایج بیماران در جهان پس از Covid-19 می شود.

آیا زوم با استاندارد صنعت در این دامنه خاص مطابقت دارد؟ آیا می توانید ویژگی های خاص این بخش را کمی روشن کنید؟

زوم از ویژگی های پیشرفته ای برای مشتریان مراقبت های بهداشتی برای برقراری ارتباط حتی کارآمدتر با سیستم عامل خبر داده است. مجوز مراقبت های بهداشتی سازگار با HIPAA Zoom به ارائه دهندگان ، مدیران بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی کمک کرده است تا از روش های شگفت انگیز ، از انجام بازدیدهای پزشکان مجازی تا ارتباط جوامع پزشکی ، از ویدئو استفاده کنند. این پیشنهاد گسترده به سازمانهای بهداشتی و درمانی ارائه می دهد تا به ویژگی ها و قابلیت های سازگار با HIPAA – همراه با امکان شخصی سازی ویژگی هایی که در شبکه مجاز یا غیرفعال می کنید ، دسترسی داشته باشد.

سازمان های دارای مجوز Zoom for Healthcare اکنون می توانند تحت توافق نامه به روز شده وابسته تجاری (BAA) Zoom به ویژگی ها و محصولاتی مانند Zoom Chat ، ضبط ابری برای برنامه های بالینی و Zoom Phone دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که می توانید از پلتفرم بزرگنمایی بیشتری استفاده کنید ، در حالی که همچنان حریم خصوصی ، امنیت و انطباق را حفظ می کنید.

با مجوز BAA Zoom ، سازمان های مراقبت های بهداشتی می توانند Zoom Phone ، Zoom cloud VoIP راه حل تلفنی با صدای امن HD را فعال کنند. ارسال ، ضبط و تفویض تماس و رونویسی پست صوتی. از زوم چت برای برقراری ارتباط سریع و ایمن با همکاران ، در محل کار یا در حال حرکت استفاده کنید. جلسات بزرگنمایی را در ابر ضبط کنید. مکانی امن برای اطلاعات بهداشتی بیمار و گزارش گیری در داشبورد سرپرست فراهم کنید. بعلاوه ، مدیران این قابلیت را دارند که بسته به سیاستهای خاص ، این تنظیمات را در سطح سازمان روشن و خاموش کنند. با این کار می توانید بدون نگرانی در مورد اعطای دسترسی به ویژگی های غیر ضروری ، آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید.

اهمیت بازار هند برای بزرگنمایی چقدر است؟

هند یک بازار بسیار مهم برای ما است و تلاشهای مداوم برای ارائه خدمات بهتر و بدون دردسر به کاربران ما ، چه در دولت ، چه در شرکتهای کوچک و بزرگ ، مدارس یا کاربران مستقل وجود دارد. از ژانویه تا آوریل 2020 ، زوم 67 بار در ثبت نام رایگان کاربران در هند و 4 برابر رشد در کاربران با حقوق با 10 (یا بیشتر) کارمند رشد داشته است.

از 19 مرکز داده ما در سطح جهان ، 2 مرکز در هند هستند – بمبئی و حیدرآباد. ما اخیراً با راه اندازی یک مرکز فناوری در بنگالورو ، جایی که در حال استخدام مهندسین DevOps ، دفتر فناوری اطلاعات ، امنیت و عملیات تجاری هستیم ، حضور خود را گسترش داده ایم.

مرکز بنگلور مراکز تحقیق و توسعه موجود Zoom را تکمیل کرده و از رهبری مهندسی Zoom که در مقر آن در San Jose کالیفرنیا مستقر است پشتیبانی خواهد کرد. ما از ماه گذشته حمایت از روپیه هند را بر روی سیستم عامل آن آغاز کرده ایم که به آن امکان می دهد رد پای خود را گسترش دهد و مخاطبان بیشتری داشته باشد. این سرمایه گذاری های استراتژیک نشان دهنده تمرکز زوم بر بازار است که یکی از مهمترین مناطق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *