زنجیره برتر بیمارستان هند آماده واکسیناسیون 1 میلیون نفر روزانه است ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld

برنامه بزرگ Covid آپولو: برترین زنجیره بیمارستان هند آماده واکسیناسیون 1 میلیون نفر در روز استبزرگترین زنجیره بیمارستانی هند می گوید آماده است تا روزانه یک میلیون دوز واکسن کرونا ویروس تزریق کند ، اما دولت در مورد نحوه توزیع واکسن و درگیر شدن شبکه های خصوصی مراقبت های بهداشتی توضیح نداده است.

طبق گفته مدیر عامل سونیتا ردی ، مدیرعامل سونیتا ردی ، Apollo Hospitals Enterprise Ltd. تاکنون 6000 پرسنل را آموزش داده است تا از طریق شبکه 71 بیمارستان ، صدها کلینیک و هزاران داروخانه به منزله انفجار بیایند ، بنابراین گفتگوهای این شرکت با مسئولان در دهلی نو هرگونه راهنمایی راسخ ارائه دهید.

ردی روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت: “ما باید بدانیم كه آیا دولت می خواهد همه كارها را انجام دهد یا به بخش خصوصی اجازه می دهد این كار را انجام دهد.” وی از چنای گفت: “مسئله در اینجا این است كه چگونه می توان میزان واكسن زدن افراد را دو برابر كرد.” دولت “می تواند این کار را انجام دهد ، اما زمان می برد.”

چگونگی و اگر هند تصمیم به کار با شبکه عظیم بیمارستانهای خصوصی خود در زمینه توزیع واکسن می دهد ، می تواند برای موفقیت در مهار دومین شیوع بدترین عامل در جهان ، که خسارات عمیق اقتصادی وارد کرده است ، حیاتی باشد. هند ممکن است تلاشهای تلقیح را ظرف چند هفته آغاز کند زیرا توسعه دهندگان پیشرو برای مجوز اضطراری درخواست می کنند.

کریشنا الا ، رئیس Bharat Biotech International Ltd. – که یکی از نامزدهای اصلی بومی هند را تولید می کند – طی پنج تا شش ماه آینده “سیل واکسن Covid” وجود خواهد داشت ، در کنفرانسی روز سه شنبه گفت.

آپولو از طریق برنامه دیجیتال خود به مشتریان گفته است که “باید 60 تا 120 روز در دسترس باشد” و مشتریان “اولین کسانی هستند که از واکسن ها مطلع می شوند.”

نگراني هاي ظرفيت
شرکت هایی که برای به کار بردن این واکسن ها به رقابت می پردازند ، به همراه متخصصان بهداشت عمومی ، نگرانی ها را در مورد ظرفیت هند برای تلقیح سریع جمعیت 1.3 میلیارد نفری خود افزایش داده اند. همچنین با توجه به اختلافات عظیم ثروت در شهرهای هند و مناطق خاکی گسترده ، ترس از دسترسی نابرابر وجود دارد.

بیمارستانهای آپولو با موسسه سرم هندوستان ، بزرگترین تولیدکننده واکسن در جهان که در حال حاضر میلیون ها دوز عکس AstraZeneca Plc تولید کرده است ، گفتگوهایی انجام داده است. اما ردی گفت که توسعه دهندگان منتظر هدایت دهلی نو هستند “زیرا همه آنها ابتدا توانایی دولت را دارند.”

راجش بوشن ، دبیر وزارت بهداشت فدرال ماه گذشته به بلومبرگ گفت که هند به شبکه ملی ایمن سازی خود اعتماد خواهد کرد که در حال حاضر 26.7 میلیون نوزاد و 29 میلیون زن باردار را هدف قرار می دهد. کارشناسان بر این باورند که برای تأمین نیازهای هند ، سیستم باید با کمک بازیکنان خصوصی به طور قابل توجهی ساخته شود.

بیمارستان های خصوصی هند به دلیل نشستن در حاشیه بحران ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفته اند. اگرچه بخش خصوصی حدود 60٪ از کل ظرفیت تخت بیمارستان بیمارستان هند را تشکیل می دهد ، مواردی از برخی بیمارستانهای خصوصی و پزشکان که از معالجه بیماران Covid-19 امتناع می ورزند گزارش شده است زیرا از ماه ژوئن موارد در هند تسریع شده است.

سونیتا ردی ، یکی از چهار دختر بنیانگذار هشت پا ، پراتاپ سی ردی ، که این شرکت را در سال 1983 تاسیس کرد ، گفت که آپولو بیش از 30،000 بیمار Covid را معالجه کرده و حدود 400،000 آزمایش انجام داده است. هند تقریبا 10 میلیون مورد ویروس کرونا دارد و در حال افزودن است. روزانه بیش از 30،000 عفونت جدید.

وی گفت که این شرکت به دنبال تصمیم ناگهانی نخست وزیر نارندرا مودی برای تحمیل قفل ملی مبهم در ماه مارس با کمی توجه ، “یک چهارم از دست رفته” را دید. این شرکت در سه ماه منتهی به ژوئن 2.08 میلیارد روپیه (28 میلیون دلار) ضرر کرد ، اگرچه بهبودی بهتر از حد انتظار را تجربه کرده و درآمد خالص 602.7 میلیون روپیه را در سه ماهه اخیر ثبت کرده است.

جهانگردی پزشکی
با حدود 12٪ از درآمد این شرکت از مشتریان بین المللی ، Apollo ضربه ای از ناپدید شدن تقریباً هزاران بیمار خارج از کشور که هر ساله به هند سفر می کنند ، وارد شده است. طبق گفته فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع هند ، هند تا ماه اکتبر مرزهای خود را به روی توریسم پزشکی بسته بود ، بازاری که انتظار می رفت ارزش آن در سال 2020 9 میلیارد دلار باشد.

ردی گفت: افزایش تقاضای محلی این ضرر را جبران کرده است. بسیاری از بیماران ثروتمند هندی که برای معالجه به خارج از کشور می رفتند اکنون مشتری آپولو هستند. میزان اشغال در بیمارستان های آپولو در حال حاضر در حدود 67٪ است ، نزدیک به سطح قبل از همه گیری. وی گفت ، تقریباً 15٪ -20٪ از آنها بیماران Covid هستند که در مراکز ویژه تفکیک شده اند.

ردی گفت ، این شرکت در ژانویه تا 15 میلیارد روپیه از طریق انتشار سهام عدالت جمع خواهد کرد. درآمد حاصل برای خرید 50٪ سهام باقیمانده IHH Healthcare Bhd در بیمارستان کلکته ، کاهش بدهی آپولو ، و همچنین به روزرسانی بودجه برنامه دیجیتال آن و هرگونه خرید احتمالی پیچیده استفاده می شود.