مجله خبری بهداشت | دندان | سلامت

اخبار سلامت | اخبار پزشکی | اخبار دندان پزشکی | سلامت دندان

سیستم مدیریت مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ابر ، کارت های الکترونیکی تا ماه آگوست ، اخبار سلامت ، ET HealthWorld

1 min read

سیستم مدیریت مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ابر ، کارت های الکترونیکی تا آگوست: Delhi CMدهلی نو: آرویند کجریوال ، وزیر ارشد ، روز سه شنبه مقامات بهداشتی را به اطمینان از اجرای سیستم مدیریت اطلاعات سلامت (HIMS) و معرفی کارت های سلامت الکترونیکی در تمام بیمارستان های دولتی دهلی تا اوت آینده دعوت کرد.

HIMS برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی م toثر به دهلیانی ها از طریق فرایندهای دارای توانمندی فنی ارائه می شود. کجریوال ، که ریاست یک جلسه سطح بالا برای بررسی سیستم را برعهده داشت ، گفت که کارت سلامت الکترونیکی شرایط را برای دهلیانی ها در بیمارستان های دولتی ایالت راحت می کند.

“این وظیفه ما است که اطمینان حاصل کنیم هیچ مشکلی برای مردم دهلی وجود ندارد. این سیستم مدیریتی باید بتواند کلیه امکانات بهداشتی و درمانی را در اختیار مردم قرار دهد. ” وی افزود: به هر یک از ساکنان دهلی که به یک بیمارستان مراجعه می کنند کارت نیز داده می شود تا از مزایای خدمات بهداشتی درمانی دولتی بهره مند شود. “پس از صدور آن ، باید اطمینان حاصل کنیم که این کارت با HIMS ادغام شده است.”

دهلی تنها ایالت در کشور است که دارای یک سیستم مدیریت سلامت مبتنی بر ابر است ، که تمام م componentsلفه های فرآیند مراقبت های بهداشتی از جمله خدمات مراقبت از بیمار ، مدیریت بیمارستان ، بودجه و برنامه ریزی ، مدیریت زنجیره تأمین و خدمات باطن را بهم پیوند می دهد. این امکان را برای افراد فراهم می کند تا از یک سیستم عامل اطلاعات کسب کنند. این مرکز بعداً به بیمارستانهای خصوصی نیز تعمیم داده خواهد شد.

در این جلسه ، مقامات بهداشت ارائه سخنرانی در مورد ویژگی های مختلف پیاده سازی مانند یک پورتال وب و یک برنامه تلفن همراه را برجسته کردند. کارت سلامت الکترونیکی مبتنی بر کد QR برای شناسایی و ردیابی جزئیات بالینی جمعیتی و اساسی هر بیمار و نقشه برداری از آنها برای همه طرح های واجد شرایط است.

همچنین یک خط کمک متمرکز بهداشتی برای گسترش امکانات مراقبت های بهداشتی بدون وقفه به دهلیشی ها وجود دارد. دولت یک مرکز تماس برای ارائه خدمات مشاوره از راه دور به بیماران ، رسیدگی به درخواست اطلاعات ، حضور در س quالات و شکایات و اطمینان از پیگیری ها ایجاد خواهد کرد.

“ما همچنین امکانات مرکز تماس را با برنامه تحت HIMS پیوند می دهیم. این امر به طور موثر مسائل مردم عادی را حل خواهد کرد ، “وزیر بهداشت Satyendar Jain گفت. وی افزود که این سیستم همچنین از وجود پزشک برای مردم 24×7 اطمینان حاصل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *