شمارش کارگران خط مقدم ، که ابتدا واکسن Covid را دریافت می کنند ، آغاز می شود ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld

تامیل نادو: شمارش کارگران خط مقدم ، که ابتدا واکسن Covid را دریافت می کنند ، آغاز می شودچنای: تامیل نادو شمارش کارکنان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم را آغاز کرده است که در بالای لیست افرادی هستند که برای اولین بار عکس واکسن Covid-19 دریافت می کنند. دو واکسن از سه واکسن تحت آزمایش در کشور ، در این ایالت در حال آزمایش هستند.

دکتر TS Selvavinayagam ، مدیر بهداشت عمومی ، گفت که کارکنان مراقبت های بهداشتی از هر گروه از بیمارستان های دولتی و خصوصی بخشی از این روند شمارش هستند. آنها شامل پزشکان ، پرستاران ، تکنسین های آزمایشگاهی ، داروسازان ، رانندگان و بهداشتی ها هستند. “این یک روند مداوم است و معاونان ما در جمع آوری داده ها نقش دارند. ما اعداد و ارقام دقیق را در مدت زمان یک ماه خواهیم دانست. “

تامیل نادو دارای 4،632 مرکز دولتی و 36،154 کلینیکی خصوصی است که شامل بیمارستان ها ، کلینیک ها و آزمایشگاه ها است. چنای دارای 315 مرکز دولتی و 6،735 مرکز بالینی خصوصی است.

در ماه سپتامبر ، اداره بهداشت عمومی و پزشکی پیشگیرانه به کلیه معاونان خدمات بهداشتی دستور داد که یک برنامه خرد در سه سطح – مراکز فرعی بهداشت ، مراکز بهداشت اولیه و امکانات سطح منطقه – برای انجام واکسیناسیون هنگام راه اندازی توسط دولت هند.

در ماه اکتبر ، وزیر ارشد Edappadi K Palaniswami اعلام کرد که این واکسن به صورت رایگان در اختیار همه مردم ایالت قرار می گیرد.

بسیاری از مناطق تقریباً با داده ها آماده هستند. به گفته مقامات ، در کویمباتوره ، 80٪ از موسسات تعداد خود را ارسال کرده اند. یک مقام دپارتمان بهداشت گفت: “ما یک برگه اکسل به آنها دادیم ، جایی که آنها باید نام هر کارگر بهداشت ، شماره شناسنامه کارمند ، شماره شناسنامه ، آدرس و شماره تماس را صادر کنند و آن را برای ما ایمیل کنند.” وی گفت: “منظور ما از كاركنان بهداشت ، پزشكان ، پرستاران ، پسران بخش ، كارگران بهداشتی ، كارشناسان آزمایشگاه ، كارمندان داروخانه ها ، مدیران ، كارمندان غذاخوری و آشپزخانه و حتی امنیت است.” دندانپزشکان ، کلینیک های دندانپزشکی ، دانشجویان پزشکی و کالج های پرستاری نیز تحت پوشش قرار گرفته اند.

در تریچی ، جمع کننده S Sivarasu به بیمارستانهای دولتی و خصوصی دستور داده است که لیست کارگران خط مقدم را تهیه کنند. از بخش پزشکی و هومیوپاتی هند در تریچی ، که پزشکان و کارگران بیمارستان خود را در مراکز مراقبت از استخوان و بخش Covid-19 برای توزیع کاباسورا کودینیر مستقر کرده است ، همچنین داده های کارکنان بهداشتی را ارائه کرده است.

T Senthilkumar معاون مدیر Cuddalore (بهداشت عمومی) گفت که این منطقه لیست کارگران خط مقدم را که در واکسیناسیون به آنها اولویت داده می شود ، ارائه داده است.