مجله خبری بهداشت | دندان | سلامت

اخبار سلامت | اخبار پزشکی | اخبار دندان پزشکی | سلامت دندان

نقد و بررسی کتاب ‘میکروبیوم دهان خود را شفا دهید’

1 min read

بسیاری از مقالات و وب سایت های مرتبط با سلامت ، داشتن یک میکروبیوم روده سالم را به عنوان کلید اصلی داشتن یک سبک زندگی سالم بیان می کنند. با این حال ، قبل از اینکه میکروبیوم روده به تصویر بیاید ، این میکروبیوم دهانی است که در حفظ و نگهداری شما و سیستم ایمنی بدن شما در خط مقدم است.

حفظ میکروبیوم دهان و دندان مهمترین تمرکز دندانپزشکی من است ، بنابراین من همیشه بدنبال منابعی هستم که بتواند مردم را در مراقبت بهتر از دهانشان راهنمایی کند.

این جایی است که کتاب ، میکروبیوم دهان و دندان خود را درمان کنید، توسط Cass Nelson-Dooley وارد می شود. این کتاب منحصراً بر روی میکروبیوم دهان و دندان تمرکز دارد و به شما می آموزد که چگونه دهان شما مسیر سلامتی بدن را باز می کند و همچنین اقدامات مهمی را برای بهبود و تعادل میکروبیوم دهانی انجام می دهد.

این اولین کتاب در نوع خود است. در طول 40 سال تمرین دندانپزشکی ، من قبلاً اطلاعاتی از این دست را هرگز در یک مکان نخوانده بودم. با این حال ، به عنوان دندانپزشک ، ما در حال کار با میکروبیوم دهان هستیم هر روز. بسیار خوشحالم که این اطلاعات سرانجام در دسترس بیماران و دندانپزشکان است. به همین دلیل تماس می گیرم میکروبیوم دهان و دندان خود را درمان کنید یک “کتاب ستونی” این یکی از من است چهار کتاب برتر که بسیار توصیه می شود.

این “کتابهای ستونی” در زمینه بهداشت دندان تغییر دهنده بازی هستند

چیست میکروبیوم دهان و دندان خود را درمان کنید در باره؟

میکروبیوم دهان خود را درمان کنید به دنیای باکتری های موجود در دهان شما می رود و نکاتی مبتنی بر علم را در مورد چگونگی بهبود سلامت خود با اولین اتصال میکروبیوم دهان و روده ارائه می دهد.

یک نویسنده واجد شرایط

نویسنده ، کاس نلسون دولی ، کارشناسی ارشد ، کار خود را در زمینه علوم و طب طبیعی پس از مطالعه گیاهان دارویی در جنگل های بارانی پاناما ، در سال 2003 آغاز کرد. وی تحقیق در مورد داروسازی گیاهان دارویی در دانشگاه جورجیا و AptoTec ، Inc ، و سپس کار خود را در آزمایش آزمایشگاهی در آزمایشگاه بالینی Metametrix آغاز کرد. وی بیش از یک دهه تجربه در زمینه آموزش نتایج آزمایشگاهی یکپارچه و عملکردی به پزشکان دارد. او صاحب Health First Consulting ، LLC ، یک شرکت ارتباطات پزشکی است که مأموریت دارد سلامت انسان را با استفاده از کلمه نوشتاری بهبود بخشد. بعلاوه میکروبیوم دهان خود را درمان کنید، خانم نلسون دولی مطالعات موردی ، فصل های کتاب و مقالات ژورنالی را در مورد طب طبیعی ، تغذیه و آزمایش های آزمایشگاهی منتشر کرده است.

آنچه این کتاب به شما می گوید

از ابتدای کتاب خود ، نلسون دولی قصد دارد تا خواننده تشخیص دهد که میکروبیوم دهان و دندان از 99 درصد باکتری های “خوب” یا ضروری و فقط حدود یک درصد “بد” ، باکتری ها و عفونی تشکیل شده است. کلید داشتن یک میکروبیوم دهانی سالم ، به جای تلاش برای از بین بردن مقدار کمی از باکتری های بد ، فعال کردن آن باکتری های خوب است.

نویسنده نقش های اساسی را که باکتری های خوب در میکروبیوم دهانی شما ایفا می کنند ، برجسته می کند ، از جمله محافظت از شما در برابر عوامل بیماری زا ، تنظیم پاسخ ایمنی بدن ، ساخت ویتامین و حتی کمک به کاهش وزن اما مهمتر از همه ، باکتریهای خوب موجود در میکروبیوم دهانی به شما کمک می کنند تا در برابر عفونتهای ناشی از هر باکتری بدی که می تواند از سیستم دفاعی شما عبور کند ، مقاومت ایجاد کنید.

در میان یک تور آموزنده از حفره دهان و توصیفات علمی قابل درک از شایع ترین بیماری های دهان ، میکروبیوم دهان و دندان خود را درمان کنید بر روی موارد طبیعی و مطمئنی تمرکز دارد که می توانید برای بهینه سازی میکروبیوم دهان خود انجام دهید.

نکات کلیدی از کتاب

در اینجا چند اقدام مهم در اینجا آورده شده است میکروبیوم خود را شفا دهید که به نظر من مفیدترین است و شما می توانید به راحتی در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

برای ساختن میکروبیوم دهان خود ، غذاهای غنی از پروبیوتیک مانند سبزیجات و میوه ها بیشتر بخورید

رژیم غذایی حاوی قند و کربوهیدرات های تصفیه شده می تواند یک میکروبیوم دهان سالم را ترغیب کند. شکر و غذاهای بسته بندی شده (آنهایی که حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده هستند) باعث دیس بیوز میکروبیوم دهان می شوند که به صورت حفره ، بیماری لثه یا عفونت کانال ریشه نشان داده می شوند. برای تغذیه باکتریهای خوراکی سالم با استفاده از پری بیوتیک هایی که آنها میل می کنند ، بهتر است غذاهای کامل سرشار از فیبر بخورید و رنگین کمان میوه ها و سبزیجات را بخورید. اما شما همچنین می توانید از پروبیوتیک ها به صورت پودر یا جویدنی استفاده کنید پری بیوتیک هایپربیوتیک.

سلامت دندان خود را تقویت کنید و باکتری عامل زخم معده خداحافظی کنید ، هلیکوباکتر پیلوری.

باور اینکه مسواک زدن و نخ دندان کشیدن می تواند زخم معده را کاهش دهد دشوار است ، اما نلسون-دولی نشان می دهد که دهان با روده در ارتباط نزدیکی دارد میکروبیوم دهان و دندان خود را درمان کنید. افرادی که به طور مرتب تمیزکاری دندان انجام می دهند می توانند از شر زخم و هلیکوباکتر پیلوری موثرتر از کسانی که این کار را نمی کنند. فواید بهداشت دندان برای سلامت کل بدن در اینجا متوقف نمی شود. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن همچنین می تواند مارکرهای التهابی را در خون شما کاهش دهد و خطر حملات قلبی را کاهش دهد.

از دهان شویه های ضد عفونی کننده دور بمانید

باکتری هایی که در دهان شما زندگی می کنند به شما کمک می کنند ماده ای شیمیایی به نام اکسید نیتریک تولید کنید که با ایجاد جریان خون روان نقش مهمی در سیستم قلبی عروقی شما دارد. با این حال ، استفاده از دهان شویه ضد عفونی کننده معمولاً باعث از بین رفتن باکتری های خوب و خوب دهان شما می شود. و هنگامی که باکتری های خوب آسیب دیدند ، دیگر نمی توانند اکسید نیتریک تولید کنند و فشار خون شما افزایش می یابد.

افکار نهایی در میکروبیوم دهان و دندان خود را درمان کنید

میکروبیوم دهان خود را درمان کنید اگر واقعاً می خواهید سلامت دهان و دندان و چگونگی تأثیر آن بر سلامت کلی سیستماتیک شما را بخواند ، باید بخوانید. من 40 سال است که دندانپزشکی می کنم و فکر می کنم این کار در دانشکده های دندانپزشکی مورد نیاز است. این کتاب به راحتی توسط بانوی متخصص و حرفه ای خوانده می شود ، یک جواهر بهداشتی است و با خواندن آن کیفیت زندگی شما را بسیار بهبود می بخشد. یک خواندن ضروری برای سلامتی بهتر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *