هشت بیمارستان کلکته برای آزمایشات ZyCoV-D ، Health News ، ET HealthWorld آماده هستند

هشت بیمارستان کلکته برای آزمایشات ZyCoV-D آماده هستندKOLKATA: هشت مutesسسه پزشکی در داخل و اطراف شهر در حال آماده شدن برای آزمایش مرحله سوم واکسن Covid-19 نامزد ، ZyCoV-D ، پس از گرفتن اشاره از کنترل کننده داروی عمومی هند (DCGI) هستند. دو تا از هشت انستیتو کالج های پزشکی دولتی هستند در حالی که م othersسسات دیگر بیمارستان خصوصی هستند. این سومین واکسن کاندیدایی است که برای آزمایشات بالینی مرحله III به شهر می آید.

Snehendu Koner ، رئیس توسعه تجارت در CliniMed LifeSciences گفت: “این یک مطالعه عظیم و بزرگ در بنگال غربی با حضور 10 هزار داوطلب خواهد بود. تیمی از شرکت داروسازی قبلاً از سایت ها بازدید کرده و با محققان اصلی در مورد طرح های مطالعه بحث کرده است.” ، که به نمایندگی از Zydus Cadila ، تولید کننده ZyCoV-D ، به دنبال مدیریت سایت است.

مانند COVAXIN ، ZyCoV-D یک واکسن بومی است که توسط شرکت مستقر در احمدآباد تولید می شود. آزمایشات فاز I و II نتایج رضایت بخشی را نشان داده اند.

كونر افزود: “این واكسن می تواند در دمای 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگهداری شود و حتی در دمای اتاق (30 درجه سانتیگراد) نیز می تواند به مدت حداقل سه ماه قوی باقی بماند.” یک مقام ارشد بهداشت گفت: “به جای واکسن هایی که به تنظیم درجه حرارت شدید احتیاج دارند ، مکانی که ما کمبود آن را داریم ، باید بیشتر روی این واکسن های بومی متمرکز شویم که می توانند در واحدهای موجود زنجیره سرد نگهداری شوند.”