پرستاران بیمارستان های مدنی واکسیناسیون اصلی بمبئی ، Health News ، ET HealthWorld

پرستاران بیمارستان های مدنی واکسیناسیون اصلی بمبئی هستندبمبئی: پرستاران بیمارستان های مدنی واکسیناسیون اصلی در بمبئی هنگام ورود واکسن Covid-19 خواهند بود.

از آنجا که ماشین آلات بهداشت عمومی BMC برای واکسیناسیون گسترده آماده می شوند ، در حال حاضر آموزش مربیان را که عمدتا پزشک هستند آغاز کرده است. سورش کاکانی ، کمیسار اضافی شهرداری گفت: “در مرحله اول ، پزشکان بخش بهداشت عمومی و بخش های پزشکی اجتماعی پیشگیرانه دانشکده های پزشکی و بیمارستان های محیطی در حال آموزش هستند.”

دو دوره آموزش مربیان در حال حاضر به پایان رسیده است و چند دوره دیگر باقی مانده است. دکتر مانگالا گومار ، مسئول اجرایی BMC ، گفت: “این پزشکان سپس آموزش دیگران ، به طور عمده پرستارانی را که واکسیناسیون اصلی خواهند بود ، آغاز می کنند.” پزشکان در هنگام واکسیناسیون بر تیم های پرستار نظارت می کنند.

حدود 1300 واکسیناسیون در سراسر شهر مورد نیاز است. کاکانی افزود: “این درایو با واکسیناسیون برای تقریباً 1.25 هزار کارگر بهداشتی در شهر آغاز خواهد شد.”

وی گفت كه واكسیناسیون در بیمارستان ها آغاز می شود تا در داروخانه ها زیرا آنها برای كنترل هر شرایط پزشکی مجهزتر هستند.

با این حال ، BMC هنوز داده های آزمایشات بالینی برگزار شده برای واکسن آکسفورد را در بیمارستان های KEM ، Parel و Nair ، مرکز بمبئی ارائه نداده است. در همین حال ، چهارشنبه آخرین روز مناقصه مدنی برای توسعه مرکز ذخیره سازی واکسن در کنجورمارگ است. داوطلب برنده مجبور است کولرها و فریزرهای داخلی را تهیه کند و دیواره هایی با ضخامت کافی برای اطمینان از حداکثر شرایط خنک سازی احداث کند. کاکانی گفت: “ما معتقدیم که کار می تواند ظرف 10 روز از شروع کار به پایان برسد.”