یک کرور زیر 50 سال مبتلا به بیماریهای مشترک ممکن است در لیست اولویت واکسن باشد ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld

تصویر فقط برای نمایندگی

دهلی نو: حدود یک کرور زیر 50 سال مبتلا به بیماری های همزاد که می توانند خطر بیشتری برای عفونت داشته باشند ، احتمالاً در مرحله اول برنامه واکسیناسیون Covid-19 که انتظار می رود تا پایان ژانویه آغاز شود ، تلقیح می شوند.

در حالی که رده بالای 50 در دور اول “گروه های اولویت” به خودی خود عکس انتخاب می شود ، شناسایی افراد مبتلا به بیماری های زیر سن چالش برانگیز است. تجزیه و تحلیل داده ها توسط این مرکز تخمین زده است که در حدود یک کرور افراد ، با بیماری های همزمانی نسبتاً شدیدتر مانند دیابت ، فشار خون بالا یا مشکلات قلبی ، ممکن است به عکسبرداری نیاز داشته باشند.

یک پانل تحت گروه متخصص ملی واکسن (NEGVAC) برای Covid-19 تشکیل شده است تا معیارهای خاصی را برای شناسایی افراد این گروه فهرست کند و سایر روشها مانند نحوه تماس با آنها را نهایی کند. پس از اتمام کار پنل ، شماره نهایی ممکن است تغییر کند.

26cr در 50+ لیست دسته از تلقیح Covid-19

ارائه یک دولت 30 گیرنده اولویت کرور ، از جمله 1 کارگر مراقبت های بهداشتی ، 2 کارگر خط مقدم جبهه و 26 کرور در رده بالای 50 و افراد جوان مبتلا به بیماری همراه را نشان داد. منابع گفته شده ، گروه 50 و بالاتر ، در واقع به خودی خود 26 كراور اضافه خواهد شد و تخمین زده می شود 1 كراور با شرایط بیماری همراه ، كه باید در گروه اولویت باشند ، وجود خواهد داشت. گرچه شدت بیماری معیار اصلی در شناسایی این افراد خواهد بود ، اما افرادی که در گروه زیر 50 سال قرار دارند نیز ممکن است مجبور به ارائه مدارکی مانند گواهینامه پزشک باشند. “ما باید اطمینان حاصل کنیم که شناسایی به روش مناسب انجام شده است. این یک وظیفه است که چنین افرادی را که کمتر از 50 سال دارند و از بیماری های خاص رنج می برند و شدید هستند و می توانند بر ایمنی آنها تأثیر بگذارند و خطر بیشتری برای عفونت دارند ، شناسایی شود. ” شما. همچنین ممکن است افراد بتوانند داده های مربوط به سن و بیماری های مرتبط را در Co-WIN ، بستر دیجیتال توسعه یافته توسط دولت بارگذاری کنند.