250 برای آزمایش واکسن Covid در AMU ، Health News ، ET HealthWorld ثبت نام کنید

اوتار پرادش: 250 نفر برای آزمایش واکسن Covid در AMU ثبت نام می کنندالیگره: بیش از 250 درخواست برای آزمایش واکسن Covid-19 ‘Covaxin’ در بیمارستان کالج پزشکی جواهر لعل نهرو از دانشگاه مسلمانان الیگر دریافت شده است.

به گفته پروفسور محد شمیم ​​، محقق اصلی ، کلیه برنامه ها قبل از ورود به مطالعه / آزمایش طبق پروتکل و روال تعیین شده توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) غربال می شوند.

افراد منبعث از بهارات Biotech در روزهای آینده برای آموزش کارکنان در آزمایشات واکسن از AMU بازدید خواهند کرد

شرم اطلاع داد که ثبت نام در حال انجام با رضایتمندی است ، اما معیارهای ورود ، و سایر تشریفات رویه ای / پروتکل جزئیات آزمایشی COVAXIN ، شامل موارد استثنا می شود.

وی گفت که موافقت کتبی و سایر تشریفات مربوط به آن در زمان مقرر به اتمام می رسد.

وی در ادامه خبر داد كه پروفسور طارق منصور معاون دانشگاه داوطلبانه در مرحله 3 آزمایش Covaxin داوطلب شده است.

طبق پروتکل آزمایش ، “کسی که در این آزمایش شرکت می کند نباید ظرف چهار هفته قبل از ثبت نام در مطالعه واکسن مجاز / آزمایشی مصرف کرده باشد”.

با مطالعه سوابق پزشکی اخیر وی توسط محقق اصلی ، این مسئله آشکار شد که چند روز پیش ، به معاون رئیس دانشگاه واکسن آنفلوانزا (Fluarex-Tetra) تزریق شد که هر ساله به وی تجویز می شود.

از آنجا که پرونده وی مطابق پروتکل آزمایش واکسن در معیارهای استثنا قرار دارد ، ممکن است او نتواند در آزمایشات شرکت کند و از این رو نام وی در دوره مطالعه اولیه آزمایش قرار نخواهد گرفت.

بیمارستان کالج پزشکی جواهر لعل نهرو (JNMCH) در نظر دارد “بخش خارج از بیمار” (OPD) را به صورت مرحله ای افتتاح کند.

پروفسور شهید علی صدیقی ، مدیر اصلی JNMCH ، با مقامات و روسای دانشگاه مشورت می کند و بسته به وضعیت Covid-19 ، موقعیت کارکنان و در دسترس بودن منابع ، ممکن است طی چند روز آینده تصمیم گیری شود. تاکنون OPD های مختلف از طریق حالت آنلاین (پزشکی از راه دور) کار می کردند.

مدیر اصلی اطلاع داد که OPD با احتیاط های اجباری مناسب مانند فاصله اجتماعی ، بهداشت ، بهداشت ، استفاده از ماسک و غیره افتتاح می شود.

افتتاح OPD به ثبت نام افراد در جلسه دادرسی Covid-19 نیز کمک خواهد کرد.