26000 کارگر بهداشتی در روستای نشیک برای اولین بار واکسن می زنند ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld

26000 کارگر بهداشت در روستای نشیک ابتدا واکسن می زنندناشیک: تقریباً 26000 کارمند و متخصص پزشکی که با مراکز پزشکی دولتی و خصوصی در مناطق روستایی منطقه ناشیک کار می کنند ، واکسن Covid-19 را در هر زمان موجود دریافت کرده اند.

دولت مركزي از بخشداري خواسته است تا ليست افرادي را كه در مراكز بهداشتي درمان مي شوند و واكسن به آنها اولويت داده مي شود ، تهيه كند.

یک افسر ارشد از بیمارستان مدنی گفت که برای شناسایی تعداد دوزهای واکسن مورد نیاز کارکنان مراقبت های بهداشتی ، یک درایو در مناطق روستایی انجام شد.

حدود 19،822 نفر از پزشکان و غیرپزشکی از 129 مرکز درمانی دولتی ، به همراه 2،782 نفر از 31 موسسه تحت جراح مدنی در مناطق روستایی شناسایی شده اند. حدود 3،334 نفر از 648 مmentsسسه خصوصی شناسایی شده اند.

این افراد از طریق شماره کارت Aadhaar و سایر مشخصات ثبت شده اند. برای پیگیری روند واکسیناسیون و نظارت بر سلامت افراد ذینفع ، کد QR تولید شده است.

“ما نمی دانیم که این یک واکسن تک دوز است یا دو دوز. اما کد QR برای نظارت بر سلامت کسانی که واکسن می زنند استفاده خواهد شد. ”

این افسر افزود که این واکسن فقط به افراد شناسایی شده و نه به اعضای خانواده آنها داده می شود.

این افسر درمورد داده های مربوط به مناطق شهری گفت که این اطلاعات در حال جمع آوری است و تا 11 نوامبر آماده خواهد شد. پس از آماده سازی اطلاعات نهایی ، آنها به ایالت و دولت های مرکزی ارسال می شوند.