AIIMS دهلی نو برای آزمایش بالینی فاز -3 Covaxin ، Health News ، ET HealthWorld تبلیغ می کند

AIIMS دهلی نو برای آزمایش بالینی فاز -3 کوواکسین تبلیغ می کندم Instituteسسه علوم پزشکی All India (AIIMS) مستقر در دهلی نو روز پنجشنبه داوطلبان را برای آزمایش بالینی فاز III آزمایشی کاندیدای واکسن Covid-19 بومی ساخته “Covaxin” دعوت کرد که یکی از این سایت ها است.

AIIMS در تبلیغات خود گفت: “AIIMS ، دهلی نو محلی برای آزمایش بالینی COVAXIN فاز III است. این یک واکسن غیر ویروسی تمام ویروسی است که توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) و بهارات بیوتکنک حمایت مالی می شود.”

دکتر سانجی کی رای از طریق آگهی به مرکز AIIMS پزشکی پزشکی اطلاع داد که آزمایشات فاز I / II (ایمنی و ایمنی زایی) قبلاً تکمیل شده است.

AIIMS علاوه بر این اطلاع داد که افرادی که به این آزمایشات علاقه مند هستند می توانند با شماره تلفن +917428847499 یا از طریق ایمیل [email protected] با مدیریت بیمارستان تماس بگیرند.

آخرین تاریخ ثبت نام 31 دسامبر سال 2020 است.

پیش از این ، هارث وردان ، وزیر بهداشت اتحادیه ، در تاریخ 19 دسامبر گفته بود که دانشمندان و متخصصان بهداشت کشور در زمینه تولید واکسن بومی کار کرده اند و در شش تا هفت ماه آینده هند توانایی تلقیح حدود 30 کرور انسان را دارد.

طبق گفته وزارت بهداشت ، شش کاندید واکسن در مراحل مختلف آزمایش بالینی عبارتند از: واکسن Covishield ، Covaxin ، ZyCoV-D ، Sputnik V ، NVX-CoV2373 و پروتئین نوترکیب مبتنی بر آنتی ژن.

علاوه بر شش مورد فوق که در مراحل آزمایشی مختلفی قرار دارند ، سه مورد زیر در مراحل آزمایش پیش بالینی قرار دارند – HGCO 19 ، سکوی ناقل هاری غیرفعال و سکوی Vesiculo Vax.