Intas Pharma تقویت کننده ایمنی برای مبارزه با ویروس کرونا ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld را آغاز می کند

Intas Pharma تقویت کننده ایمنی برای مبارزه با ویروس کرونا را آغاز می کنداحمدآباد: یک داروسازی مستقر در احمدآباد روز سه شنبه فرمول تحقیقاتی اختراعی تیموکینون را راه اندازی کرد که گزارش شده است برای تقویت ایمنی و موفقیت بیشتر در مبارزه با عفونت ها است.

فرمولاسیون با نام Thymotas توسط Intas Pharmaceuticals Limited راه اندازی شده است.

اینتاس گفت: “این آزمایش به عنوان یک افزودنی قابل توجه برای درمان استاندارد Covid-19 از نظر بالینی مورد آزمایش قرار گرفته است.” تیموکینون جز biological بیولوژیکی فعال Nigella sativa است ، (معروف به کالونجی ، زیره سیاه و کالی جیری).

این شرکت گفت: “نشریات مختلف علمی خواص متعدد مفید دارویی تیموکینون را اثبات می کنند.”

به گفته اینتاس ، فرمولاسیون برای اولین بار در جهان به عنوان یک قرص پایدار ، استاندارد و آماده برای استفاده تولید شده است.

دکتر آلوک چاتوروددی ، معاون ارشد رئیس و رئیس امور پزشکی ، اینتر گفت: “12.5 میلی گرم تیموتاس در ساخت ایمنی و مبارزه موثر با عفونت ها بسیار موفق است.”

این فرمولاسیون از طریق اقدامات چند حالته مانند خواص ضد ویروسی ، ضد باکتریایی ، ضد التهابی ، تعدیل کننده سیستم ایمنی و آنتی اکسیدان با عفونت ها مبارزه می کند.

“تیمووتاس که در کارخانه مجاز WHO-GMP تولید می شود ، تقویت کننده ایمنی و پیشگیری است. روزانه یک قرص 5/12 میلی گرم بعد از غذا یا طبق دستور پزشک توصیه می شود. » تیم تحقیق و توسعه در Intas همچنین یک گلوبولین فوق ایمنی Covid-19 را به عنوان درمان بیماران مبتلا به عفونت متوسط ​​تا شدید Covid-19 ایجاد کرده اند.