MP CM به افسران ، Health News ، ET HealthWorld

واکسن به احتمال زیاد در ژانویه ، همه چیز را آماده نگه دارید: MP CM برای افسرانبوپال: شیوراج سینگ چوهان ، وزیر ارشد مادیا پرادش روز پنجشنبه احتمال واکسن ویروس کرونا در ماه ژانویه را دارد و آماده نگه داشتن زنجیره سرد ضروری است. وی گفت که کارکنان بهداشت ابتدا واکسینه می شوند.

CM از افسران ارشد در مناطق مختلف خواست تا مطمئن شوند زیرساخت ها برای واکسیناسیون آماده است. دبیر ارشد اضافی ، بهداشت ، محد. سلیمان گفت واکسن Covid-19 Oxford به احتمال زیاد تا ژانویه 2021 در دسترس خواهد بود و 4 کارمند بهداشت و درمان در MP اولین کسانی هستند که این واکسن را دریافت می کنند.

BJP در مانیفست خود برای فروش بالایی اخیر واکسن Covid رایگان را به همه افراد در ایالت ارائه داده است. چوهان ، که پس از یک شکاف در جلسه بررسی ویروس کرونا ویروس سخنرانی می کرد ، گفت که وضعیت MP به طور قابل توجهی بهبود یافته است ، با بهبودی ها به 94٪ و کاهش مداوم در موارد فعال ، که تعداد آنها در حال حاضر 7756 است. وی ، با این حال ، هشدار داد که مردم باید با توجه به جشنواره ها و فصل زمستان ، احتیاط بیشتری داشته باشند تا همه گیر شوند. چوهان از مردم خواست كه هنگام رفتن به يك مكان عمومي به طور اجباري ماسك بزنند ، فاصله اجتماعي را حفظ كنند و دستان خود را مدام بشويند.

17٪ بیماران در بیمارستان تحت حمایت اکسیژن هستند

CM اطمینان داد كه اقدامات كافی برای درمان رایگان بیماران ویروس كرونا در بیمارستانهای دولتی و مراكز خصوصی كه توسط دولت منعقد شده است ، وجود دارد. 36،775 تخت در این بیمارستانها وجود دارد که 1700 تخت آنها در بیمارستانهای خصوصی و اکسیژن کافی است.

چوهان گفت 53٪ بیماران کرونا ویروس در منزل منزوی هستند و از طریق “مراکز کنترل و کنترل” تحت نظارت قرار می گیرند. وی افزود: حدود 17 درصد بیماران در بیمارستانها از اکسیژن پشتیبانی می کنند.

CM خاطرنشان كرد كه تعداد قابل توجهي از بيماران مبتلا به ويروس كرونا در بيمارستان هاي خصوصي تحت مداوا هستند و دستور داد كه از آنها فقط هزينه هاي تعيين شده از سوي دولت هيچ گونه شارژي پرداخت نشود. در طی بررسی ، مشخص شد که بوپال در روز پنجشنبه با 180 بیمار در عفونت های جدید شماره یک است و به دنبال آن 65 نفر در ایندوره ، 57 نفر در گوالیور و 33 نفر در جبالپور قرار دارند. هرچند که اوضاع در همه جا رو به بهبود است. برهان پور و خندوا چشمگیرترین پیشرفت را دیده اند – در اینجا فقط هفت و 25 بیمار فعال وجود دارد.