Zydus Cadila از DCGI برای آزمایش بالینی فاز 1 مولکول جدید ZYIL1 ، اخبار سلامت ، ET HealthWorld اجازه می گیرد

Zydus Cadila از آزمایش DCGI برای آزمایش بالینی فاز 1 مولکول جدید ZYIL1 اجازه می گیردشرکت دارویی Zydus Cadila روز دوشنبه گفت که مجوز Drugs Controller General هند (DCGI) را برای شروع آزمایش بالینی فاز 1 مولکول جدید خود ZYIL1 دریافت کرده است که برای استفاده به عنوان مهارکننده بیماری التهاب “NLRP3” نشان داده شده است. در یک پرونده تنظیم مقررات ، زیدوس کادیلا گفت: “این مجوز را برای شروع آزمایش بالینی فاز 1 ZYIL1 ، یک کاندید مهارکننده NLRP3 مولکول کوچک خوراکی دریافت کرده است. التهابات NLRP3 در روند التهاب نقش دارند”.

این التهاب مضر در بدن منجر به بروز و گسترش انواع بیماری ها از جمله سندرم پریشانی تنفسی حاد (ARDS) ، بیماری های خود ایمنی ، بیماری های التهابی ، بیماری های قلبی عروقی ، اختلالات متابولیکی ، بیماری های روده ای روده ای (بیماری التهابی روده) می شود. این شرکت افزود ، بیماری های کلیوی و بیماری های CNS.

Pankaj R Patel ، رئیس ، بهداشت و درمان Cadila گفت: “ما در این آزمایش بالینی فاز اول در داوطلبان انسان سالم ، ایمنی ، تحمل ، فارماکوکینتیک و فارماکودینامیک ZYIL1 را بررسی خواهیم کرد. ما متعهد هستیم که این درمان های جدید را در کلینیک برای بیماران توسعه دهیم. نیازمند

ماه گذشته ، زیدوس کادیلا درخواست تحقیق دارویی جدیدی را برای ZYIL1 ، برای مدیریت بیماران Covid-19 که به شدت بیمار بودند قرار داده بود. سهام Cadila Healthcare در BSE با قیمت 479.70 روپیه 1.85 درصد افزایش داشت.