دولت راجستان ، pvt hosps را برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون ، بهداشت نیوز ، ET HealthWorld تشویق می کند

عکس AP / الطاف قدری

جیپور: این ایالت اکنون بیمارستان های خصوصی را تشویق می کند تا مراکز واکسیناسیون Covid-19 را در محل خود راه اندازی کنند.

در پالی ، جلسه بخش بهداشت با بیمارستانهای خصوصی در روز سه شنبه برگزار شد و آنها را تشویق کرد تا مراکز واکسیناسیون را راه اندازی کنند که در آن افراد می توانند برای پرداختن مچاله ها هزینه کنند. دولت 25٪ واکسن برای بیمارستانهای خصوصی دریافت می کند ، اما تاکنون فقط 2٪ از کل تلقیحات در بیمارستانهای خصوصی انجام شده است. مرکز 65 دوز لخ برای ژوئیه برای راجستان اختصاص داده است ، از این ایالت 75٪ دوز دریافت می کند ، در حالی که 25٪ مربوط به بیمارستانهای خصوصی است. با توجه به این موضوع ، بخش بهداشت بیمارستان های خصوصی را تشویق می کند تا مراکز واکسیناسیون خود را در مناطق مختلف ایالت ایجاد کنند.

در منطقه پالی ، بیمارستان های خصوصی هنوز مراکز واکسیناسیون را شروع نمی کنند. “نماینده 25 بیمارستان خصوصی در جلسه شرکت کرد و ما به آنها اطلاع داده ایم که باید برای تهیه دوزهای واکسن در بستر Co-Win اقدام کنند. ما به آنها کمک خواهیم کرد تا واکسن ها را از جیپور بگیرند. تیم ما برای تهیه واکسن برای مراکز واکسیناسیون دولتی به جیپور می رود و همچنین به دنبال کلیه پروتکل ها ، بیمارستان های خصوصی را در دریافت واکسن از جیپور یاری می کند. در وسایل نقلیه ، تیمی از پزشک ، پلیس ، راننده برای تهیه واکسن ها می روند. علاوه بر این ، بیمارستان های خصوصی می توانند مستقیماً واکسن ها را از شرکت های تولید کننده واکسن خریداری کنند. ”دکتر RP میردا ، رئیس ارشد بهداشت پزشکی ، پالی گفت.

READ  مدیر عامل Pfizer ، اخبار سلامت ، ET HealthWorld

طبق دستورالعمل های مرکز در مورد واکسیناسیون Covid-19 ، دولت تقاضای بیمارستان های خصوصی را با توجه به توزیع عادلانه بین بیمارستان های خصوصی بزرگ و کوچک و توازن منطقه ای جمع می کند.