PMC ، Health News ، ET HealthWorld

142 بیمارستان کوچک ، خانه سالمندان برای شروع واکسیناسیون Covid از 1 ژوئیه: PMCپونا: 142 بیمارستان کوچک و خانه سالمندان قرار است واکسیناسیون Covid-19 را از اول ژوئیه در محل زندگی خود آغاز کنند.

مقامات بهداشتی شرکت شهرداری پونه (PMC) از چهارشنبه شروع به آموزش منطقه ای کارکنان بیمارستانها برای روند واکسیناسیون روانتر کرده اند.

“این آموزش عمدتا در مورد نحوه انجام محرک تلقیح است که در درجه اول یک فرآیند مبتنی بر فناوری است. با این وجود ، تعداد مراکز واکسیناسیون Covid در محدوده PMC به 415 مرکز رسیده است. از این تعداد ، 200 مرکز در حال حاضر به طور فعال در واکسیناسیون مشارکت دارند. “، واایشالی جدادو ، رئیس واکسیناسیون Covid PMC ، گفت.

“از 415 مرکز واکسیناسیون Covid ، 188 مرکز توسط PMC و 10 مرکز توسط دولت اداره می شوند. با وجود 75 مرکز واکسیناسیون Covid در بیمارستانهای خصوصی و 142 خانه کوچک و سالمندان که از 1 ژوئیه مجاز به فعالیت در چنین مراکزی هستند ، تعداد مراکز تلقیح در بیمارستانهای خصوصی در بیش از PMC تا 217 افزایش یافته است ، “جداد گفت.

وی گفت: “هدف این است كه اطمینان حاصل شود كه شهروندان كمی مراكز واكسیناسیون Covid در مراكز خصوصی و عمومی در محله خود دارند.”

جاداو در مورد سیاست تهیه واکسن برای بیمارستان های کوچک گفت: “بیمارستان های خصوصی کوچک مجبورند واکسن Covid را از طریق مکانیزم طراحی شده توسط دولت ایالتی برای اطمینان از توزیع عادلانه تهیه کنند. مکانیسم در طی یک یا دو روز وضوح بیشتری خواهد داشت. آنها (بیمارستانهای خصوصی) باید واکسن را از ایالت یا PMC بخرند و طبق سیاست واکسیناسیون متمرکز که قیمتهای تعیین شده را رعایت می کند ، واکسیناسیون را انجام دهند. “

READ  بیش از 50،000 مرکز بهداشت و سلامتی آیوشمن بهارات در سراسر کشور ، Health News ، ET HealthWorld عملیاتی است

برخلاف بیمارستان های بزرگ ، خانه های سالمندان کوچک در تهیه دوز از تولید کنندگان با مشکل روبرو شده اند. برخی از آنها حتی پس از آنکه تولیدکنندگان سفارشات خرید مستقل خود را رد کردند ، دست به دست هم داده اند تا سفارش خرید دسته جمعی را انجام دهند.

“نگرانی ما تهیه سریع و واکسن واکسن است. تغییر مکرر در سیاست ها و دستورالعمل ها باعث اضطراب و ناآرامی غیرضروری در میان شهروندان شده است زیرا برنامه واکسیناسیون دو دوز است و باید در مدت زمان مشخصی تکمیل شود. “سانجی پاتیل ، رئیس هیئت بیمارستانی انجمن پزشکی هند ، انجمنی از بیمارستان های کوچک.

متخصص پزشکی Girish Kirad ، که یک خانه سالمندان خصوصی در منطقه Chandannagar را اداره می کند و روز چهارشنبه در جلسه آموزشی در ساختمان PMC در Shivajinagar شرکت کرده بود ، گفت: “این آموزش عمدتا در مورد چگونگی ایجاد جلسات واکسیناسیون و سایر فرایندهای اجباری به عنوان از طریق برنامه CoWIN. من می توانم هر روز 100 نفر را در مراکز درمانی در خانه سالمندان خود واکسینه کنم. این امر به از بین بردن سایر مراکز واکسیناسیون در منطقه ما کمک می کند. اما من در مورد نحوه تهیه دوزهای واکسن بی اطلاع هستم. ”